söndag 5 september 2010

Humor

Om det är något jag gillar så är det humor. Det är ju så härligt att skratta, som jag brukar säga. Och många med mig. En av Sveriges roligaste människor, han är kanske till och med den allra roligaste, det är Peter Apelgren. Jag hittade några klipp med honom där han sjunger västkustens sånger. De tror jag att ni kommer gilla, vissa har säkert redan sett dem. Här och här är två av dem. Älskar även att han skrattar åt sina egna skämt!

Jag tänkte också dra en rolig historia som jag lärde mig på mellanstadiet av min klasskamrat Erik Bengtsson. Den går såhär:

Det stod två bajskorvar och hängde i ett gathörn. Då kom en diarréblaja fram och sa:
"Tjenare, vad ska ni göra i dag?"
"Vi tänkte dra ner på stan."
"Jaha, får man hänga med eller?"
"Nej, det är bara för hårda grabbar."

Nu ska jag gå hem och titta på Forgetting Sarah Marshall på trean.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar