måndag 7 februari 2011

Spitznogle på "Trygdekontoret"

Jag fortsätter i den peppiga andan. Ibland tittar jag på NRK:s "Trygdekontoret" på nätet. Det är ofta rätt kul. Happy Tom från Turbonegro är programledare och med sin panel pratar han om diverse aktuell populärkultur. Typ som "Studio pop".

Det som är svårt, för en svensk, är att förstå vilka vissa norska kändisar är. Som Kristin Spitznogle som de snackade om i ett av programmen. Hon verkar ganska spännande. Sexolog som (kanske?) är Sveriges svar på Malena Ivarsson eller Ylva-Maria Thompson. Dessutom tydligen jävligt kristen.

Vem är den här Spitznogle? Och är hon väldigt känd i Norge? Jag vet ju att några Norge-kännare brukar hänga här på bloggen. Måste liksom få veta hur jag ska förhålla mig till den här kvinnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar